7 lipca 2015

Little Princess

Narodziny dziecka, to z pewnością jedna z najpiękniejszych chwil w życiu. Nic w tym dziwnego, że rodzice pragną oznajmić, tę radosną wieść całemu światu. Miłym, choć w Polsce chyba jeszcze nie do końca popularnym zwyczajem jest wręczanie młodym rodzicom, kartek z gratulacjami. W Sowiej Pracowni właśnie powstała takowa kartka, na cześć narodzin pewnej małej księżniczki. Skoro księżniczka, to pudry i róże w minimalistycznej odsłonie, ponieważ minimalizm zawsze kojarzył mi się z elegancją. Kartka jest dość uniwersalna, bo oprócz spełniania funkcji pamiątki, może również pełnić funkcję ramki. Wystarczy tylko wyciąć zdjęcie naszej księżniczki i umieścić w różowym kółku. O tak, to sobie wymyśliliśmy w Sowiej Pracowni.






32 komentarze:

  1. świetny pomysł i piękne wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, może kiedyś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, Uwielbiam rękodzieło, nie ma nic piękniejszego niż własnoręcznie robione różne rzeczy. Ja tworzę biżuterię techniką sutasz, jeśli będziesz miała ochotę to zajrzyj https://www.facebook.com/queenjewellerysoutache?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wymyśliliście! Kocham takie artystyczne specjały z duszą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda :) Akurat jestem w ciąży, ale nie wiem jeszcze co będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Myślę że bardzo bym się cieszyła gdybym, kiedy spodziewałam się swoich dzieci, dostała takie cudo...tylko w wersji dla chłopca :P. pozdrawiam, joannaef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę piękne! Uwielbiam minimalizm... też kojarzy mi się elegancją :) Masz talent godny podziwu... Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Siła tej kartki tkwi w jej prostocie. Piękna! Podziwiam za staranne, misterne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry pomysł na prezent!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na prezent ! :) zapraszam do mnie, do Przystani Artystycznej, gdzie też tworzę przeróżne cuda ! przystanartystyczna.blogspot.com oraz na blog modowy: thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest prześliczna, uwielbiam takie rękodzieło! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cuda! Ja nie mam takich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ręczną robotę! Ale ja np. nie mam cierpliwości do takich rzeczy :x
    _______________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowna :) zazdroszczę zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie minimalistyczna kartka! Ogromną przyjemność sprawia mi wręczenie właśnie takich kartek ręcznie robionych - zupełnie inna jakość niż mają te z kiosku. A miny obdarowanych bezcenne, widać, ze naprawda się cieszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super :D
    poklikasz u mnie ? moze wspolna obs ?zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię 3D a z tym kojarzą mi sie te kartki.Piękne rekodzieło :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, gratuluję talentu! :)

    OdpowiedzUsuń