13 maja 2015

Two hearts

Przedstawiam kolejną propozycję na oryginalne zaproszenie ślubne. Dziś pastelowo, nieco cukierkowo i z motywem serca. Technika to głównie wyklejanka, chociaż jak zwykle udało mi się przemycić quillingowe kokardki dla niego i dla niej. Tło, choć nie udało mi się uchwycić tego na zdjęciach, delikatnie mieni się na złoto. Całość wykończona perełkami. Jak Wam się podoba taka pastelowa oprawa ślubu? Macie jakieś swoje ulubione motywy? 






Spodobało Ci się i chcesz być na bieżąco? Zapraszam na Facebooka oraz Pinterest




11 komentarzy:

  1. Bardzo to piekne... Zaproszenia na ślub... Coz, jak to wyglądało przy pierwszym małzeństwie - nie pamietam... Jakas sztampa chyba. Przy drugim- byłam juz nieco starsza i bardziej wyluzowana. Za Zaproszenie "robiło" zdjęcie moje i mojego partnera;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post dear, follow me on gfc and i Follow you back, now i Follow you on Google +, i hope you Follow me to! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne! uwielbiam wszystko co można zrobić sobie samemu, ale niestety zdolności plastycznych nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne :) Żebym ja takie umiała zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podoba :). Szkoda że sama nie mam ani talentu ani cierpliwości do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatne i urocze wręcz. Masz wielkie zdolności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś bardzo zdolna :) Niezwykłe prace :)

    OdpowiedzUsuń